Kredytowy Poradnik

REKRUTUJE NA STANOWISKO

Specjalistka ds. Obsługi Klienta 
w Krakowie

Kogo szukamy?

Szukamy Specjalistki ds. Obsługi Klienta, która wesprze działania biura Kredytowego Poradnika.

Główny zakres obowiązków, jaki chcemy przekazać, to obsługa Klienta, kalendarzy, zarządzanie kalendarzem spotkań oraz kontakt telefoniczny z Klientami. 

Poszukujemy osoby zorganizowanej, kontaktowej i dobrze odnajdującej
się w obsłudze klienta, kulturalnej i cierpliwej

Twój zakres obowiązków

Obsługa klientów poprzez korespondencję mailową
Obsługa kalendarzy doradców kredytowych
Umawianie spotkań
Kontakt telefoniczny z klientami

To Ci oferujemy

Umowa o pracę
Stałe godziny pracy
Premie uznaniowe
Możliwość awansu
Praca w młodym zespole
Praca stacjonarna w Krakowie

Nasze wymagania

i

Doświadczenie na podobnym stanowisku

Znajomość obsługi narzędzi Google (kalendarz)

Biegła obsługa pakietu Office

Biegłość obsługi komputera

Komunikatywność

Wysoka kultura osobista

Znajomość ortografii

U

Sumienność i staranność

Odpowiedzialność

Kim jesteśmy?

Kredytowy Poradnik stworzyła Honorata Skrzypek-Komorowicz, ekspertka kredytowa z wieloletnim doświadczeniem i pasją do pomagania ludziom. Dziś Kredytowy Poradnik to zespół uzdolnionych ekspertów, którzy na co dzień zajmują się wspieraniem kredytobiorców i ułatwianiem im pracy z kredytem hipotecznym.

Chcesz z nami pracować?
Napisz na nas adres e-mail!

Jeśli czujesz, że nadajemy na podobnych falach i potrafisz nam pomóc — pisz koniecznie! Nie potrzebujemy Twojego CV — napisz nam o swoim doświadczeniu i umiejętnościach. Powiedz, czemu chcesz z nami pracować. 🙂

Odezwiemy się z informacją zwrotną po podjęciu ostatecznej decyzji.

REKRUTACJA@KREDYTOWYPORADNIK.PL