Kredytowy Poradnik
REKRUTUJE NA STANOWISKO
Specjalistka ds. Obsługi Klienta
w Krakowie
Kogo szukamy?
Szukamy Specjalistki ds. Obsługi Klienta, która wesprze działania biura Kredytowego Poradnika.
Główny zakres obowiązków, jaki chcemy przekazać, to obsługa Klienta, kalendarzy, zarządzanie kalendarzem spotkań oraz kontakt telefoniczny z Klientami.
Poszukujemy osoby zorganizowanej, kontaktowej i dobrze odnajdującej
się w obsłudze klienta, kulturalnej i cierpliwej.
Twój zakres obowiązków
Obsługa klientów poprzez korespondencję mailową
Obsługa kalendarzy doradców kredytowych
Umawianie spotkań
Kontakt telefoniczny z klientami
To Ci oferujemy
Umowa o pracę
Stałe godziny pracy
Premie uznaniowe
Możliwość awansu
Praca w młodym zespole
Praca stacjonarna w Krakowie
Nasze wymagania
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Znajomość obsługi narzędzi Google (kalendarz)
Biegła obsługa pakietu Office
Biegłość obsługi komputera
Komunikatywność
Wysoka kultura osobista
Znajomość ortografii
Sumienność i staranność
Odpowiedzialność
Kim jesteśmy?

Kredytowy Poradnik stworzyła Honorata Skrzypek-Komorowicz, ekspertka kredytowa z wieloletnim doświadczeniem i pasją do pomagania ludziom. Dziś Kredytowy Poradnik to zespół uzdolnionych ekspertów, którzy na co dzień zajmują się wspieraniem kredytobiorców i ułatwianiem im pracy z kredytem hipotecznym.
Chcesz z nami pracować?
Napisz na nas adres e-mail!
Jeśli czujesz, że nadajemy na podobnych falach i potrafisz nam pomóc — pisz koniecznie! Nie potrzebujemy Twojego CV — napisz nam o swoim doświadczeniu i umiejętnościach. Powiedz, czemu chcesz z nami pracować. 🙂
Odezwiemy się z informacją zwrotną po podjęciu ostatecznej decyzji.